Men visst ja...


Vilken tur att jag någon gång i alla fall har huvudet på skaft eller nåt. Skulle ju tvätta idag och ett litet ögonblick hade jag glömt/förträngt det ;). Men nu är två maskiner igång med mina kläder..... Ja, för så lyxigt blev det denna gången att grabbarnas pappa tvättar deras kläder =)

Såååå, någon lång vila blev det ju inte här i min fåtölj och inte är det någon större risk att jag somnar när min lilla pratkvarn är hemma.... Han har ju hela tiden något att säga.... Fattar inte var han fått det munlädret från?? Inte är det från sin mamma i alla fall ;) Tystare än mig får man nog leta efter.....hehe.



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Bra med en pappa som tvättar... mer än vad jag kan "skryta med"...



Ha det fint!

Postat av: LillaNisse

Det är väl lätt att glömma vissa småsaker när man har så mycket att göra...

Kram

2009-05-29 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback