My oh my....



Trött till kropp och själ ja.... Det är vad jag är idag.

Sov oerhört dåligt på jobb inatt och sen ringde klockan innan sex så morgonen var inte kul. Visserligen är inte jobbet så avancerat på morgonkvisten men det är ju ändå mer än hemma. Sen kom jag hem och sönerna låg fortfarande i sina sängar... Snacka om att jag fick spel =O. Dumdumma mamma som skrek och domderade. Men till sist kom grabbarna iväg och då gick luften ur mig..... Jäklar vad jag gråtit =/ Flera timmar grät jag som värsta barnungen och det ville inte ta slut. Det berodde väl på en blandning av trötthet och ilska och lite annat smått och gott. Snacka om att mina ögon varit röda och irriterade idag efter det......

Har sen spenderat ett par timmar på möte eller vad man kan kalla det... Någon kommunal uppföljning. Var ganska intressant och de bjöd bannemej på lunch..... Jag åt kokt lax med massa sallad.

Kom hem vi femtiden och då fanns ingen hemma så jag begav mig ut på en promenad i blåshålet ;) Blev en riktigt trevlig promenad eftersom jag pratade i telefon mesta tiden..... Med min favorit ;) Efter 45 minuters vandrande hamnade jag vid Konsum där jag handlade lite.

Kom hem och gjorde vid en tallrik mat åt mig..... Värsta nyttiga tallriken på min ära =) Det var tonfisk, groddar, blandade bönor och bulgur och keso, det var verkligen skitgott. Avslutade måltiden med ett par bitar färsk ananas. Det åt jag för första gången i mitt liv idag och det är ju skitgott.... Lillkillen tyckte jag var jättekonstig..."Har du aldrig ätit det i ditt fyrtioåriga liv"???? Nope.... Har jag ju inte. Jag är lite knepig med frukter och hade fått för mig att det inte var gott =/

Nu är det kaffedax ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Va nyttig du låter då, men då kanske du ska sluta med att dricka kaffe också, nu när du slutat med rökningen....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback