Onsdag...


Här sitter jag fast i ett skönt fotbad..... På tiden att jag fixar till de där två gåmaskinerna ;).
Jäkla huvudvärk idag med och jag börjar bli trött på det..... Men det löser sig säkert. Vaknade 6.10 idag av att det störtregnade och kunde inte somna om, så det var bara att stiga upp..... Har sen bara suttit och slöat och givetvis fått upp och iväg grabbarna. Fast jag har inte slöat jättemycket... Har satt igång diskmaskinen och samlat tvätt för idag är det åter igen tvättdax.......
Just nu skiner solen så det där förskräckliga regnet jag vaknade av är för tillfället borta... Får hoppas att det håller sig borta med =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ha det så jättebra när du är iväg! Hur länge blir det denna gången?

Postat av: ejmis

Skönt med ett fotbad och TREVLIG RESA!!! ;)

2009-05-20 @ 15:51:36
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Jobbat hårt idag?

Kram

2009-05-20 @ 19:53:11
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback