Skitförsäkringskassan...

Fick precis besked om bostadsbidrag. Det är ju skönt och det har gått relativt fort för dem att ta beslutet men ett beslut helt uppåt väggarna..... Enligt mig.
Jag har klart och tydligt skrivit i min ansökan att jag bor kvar i denna stora, dyra våning tills jag får mindre. Ändå har de idioterna räknat ner bidragsgrundande bostadsyta till nästan hälften och därmed även kostnaden. Vi bor alltså för stort för deras beräkningar. Men trots att de räknar ner min hyra till hälften och därmed ger mig ett väldigt pyttigt bidrag så har jag dubbla kostnaden ändå att betala. Hur i helvete tänker de?????

Nåväl.... Tack och lov har jag nog en lägenhet på G =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Men du, det är väl ändå bättre än ingenting....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback