Snurrigt värre...


Jag vet..... Borde verkligen vara tacksam att jag bara blir sjuk/förkyld en gång om året men det är ju såååå jäkla jobbigt. Kan ju skylla på att jag inte är van ;) Näshelvetet är alldeles igentäppt och varje gång jag försöker dra in luft med näsan så hoppar hjärtat till med ett eller flera dubbelslag. Det snurrar ganska rejält i skallen också emellanåt. Stackars, stackars mig ;) Hehe....

Rastlös är jag med och inte fasiken gör sjukkänslan att jag äter mindre heller.... Typiskt nog. Men nu får det bannemej vara slutklagat... Eller nej, måste få klaga på en sak till. Måste upp innan tuppen i morgon =(. Ska med tåget till Lund med stora grabben klockan 06.37..... Joho, jag måste få upp grabbarna också innan dess =O Hur i helskotta det nu ska gå. Grabben ska sövas för att fixa till lite i sin mun. Han är livrädd för bedövningsspruta så han har i flera år vägrat att fixa tänderna..... Även då han haft lustgas har han varit livrädd. Sååå, det är narkos som gäller nu.

För er som kanske undrar.... Han har högfungerande autism och har en del fobier till följd av det. B.l.a. har han haft svårt för att borsta tänderna... Svårt för att kunna använda tandkräm. Därför är hans tänder ganska dåliga nu och sen har han då tandläkarskräck eller sprutskräck ovanpå det. Men nu håller vi alla tummar och tår för att det går bra i morgon och ja, han börjar fixa sin munhygien bättre och bättre ju äldre han blir =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det går säkert bra min sonen så länge som du inte blir en hysterisk mamma som gör honom ännu mer bestämd och upprörd.

Krya på dig då min vän och hoppas att du inte blir sjuk på riktigt....

kram

2009-05-05 @ 21:56:38
Postat av: Lillan

God morgon! Hoppas du kryar på dej snabbt!

Ska du upp över i sommar???Skulle vara så kul att ses lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback