Trött jag blir...



Värsta jäkla huvudvärken har jag visst nu.... Värmen eller mens eller nåt annat. Det går säkert över ;)
Jag är ganska trött på mig själv idag.... I vanliga fall är jag ganska trög till och från. Jag glömmer ofta bort att tänka efter innan jag säger något.... Men idag har jag varit värre än vanligt =/. Fattar inte varför min hjärna är så trög med att tänka..... Det som finns där inne låter inte alls likadant när det uttalas..... Jag är alldeles förtvivlat dum när det kommer till att få ut mina tankar i ord. Hur fasiken gör man.... Jag är ju inte dum i huvudet så varför funkar det inte????
Började i förmiddags med en vän i telefon.... Sa dumheter som inte alls lät som jag menade..... Sen vet jag inte hur mycket skit jag sa på jobbmötet idag.... Maj gadd, undrar vad chefen tycker om mig. Dum blondin utan det blonda ;) hehe. Undrar om det växer bort eller om jag är dömd att vara så här för evigt???


Egentligen var det meningen att jag skulle göra en massa här hemma men urk... orkar inte. Jäkla möte att dra ut på tiden idag.... Fast sen å andra sidan känner jag mig alltid stressad utan att vara det... Så var det idag. Antagligen hinner jag med det jag ska ändå. Lite ikväll och resten i morgon =)

Nu är det i alla fall lugn och ro och kaffe som gäller för mig ;)


Kommentarer
Postat av: Mija

Vet du vännen..



Jag blir också så där glömsk av stress..

Allt försvinner ur skallen typ..



Imorse hällde jag FILEN i mitt JUICEGLAS!!

skrattar



Kan man göra annat än att skratta??!!



KRAM

Postat av: Nettan

Det är ingen som tackar dig för att du stressar och fixar hemma. Ta det i din egna takt du.



Jag hade också tänkt att göra mer än vad jag gjort idag, men ibland blir det så. Undervåningen är i alla fall klar.



kramiz

2009-05-19 @ 18:23:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var väl ingenting att bli upprörd över, eller?

många pussar och kramar

2009-05-19 @ 19:34:51
Postat av: Görel

På tal om din frilla, har du nytt lösen till den låsta eller?

Jeansen är jättesköna ja:) De är från only och finns säkert på Vero Moda om du skulle få för dig att prova. Såg att Unos i Sjöbo hade dem!

Kram

2009-05-19 @ 21:46:17
URL: http://gorelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback