Vardagen anfaller...


Så var man då hemma i hellhole igen =/. Har haft en fin helg och ja, jag vill tillbaka..... Men livet går vidare och det är bara att gilla läget.

Fy fasiken förresten vad jobbigt det är att åka nattåg...... Sittande alltså. Folk är bannemej inte kloka.... Sitter och snackar högt mitt i natten..... Fattar de inte att folk faktiskt vill sova, än om det är ganska jobbigt att hitta en bra sovställning i sätet. Gissa om jag är trött idag...... Men sova kan jag göra inatt.

Och nu anfaller vardagen mig igen i vanlig ordning.... Eller kanske inte så jäkla vanlig. Grabbarna bus bor inte hemma denna veckan och gissa om det känns dubbelt ensamt. Jag uppskattar lugn och ro och ensamhet men inte just precis nu..... Snart ska jag i alla fall iväg och jobba, så då har jag ju att göra ett par timmar innan jag går hem hit till ensamheten.

Äsch.... Det finns alltid en kär vän i telefonen =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åk tillbaka-gör nåt innan du blir för gammal och inte kan ?Jag ångrar mig inte!

Kram gumman..

Postat av: Anonym

visst finns jag här i telefon som vanligt när vi inte är tillsammans

många pussar och kramar min hjärtevän

2009-05-25 @ 16:14:08
Postat av: Åsa.S

Har ni delad vårdnad nu? Det är väl skönt, att inte behöva dra hela lasset själv?

2009-05-25 @ 22:52:19
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback