Alltså...

Denna huvudvärk gör mig lite lagom tokig.... Ja, mer än vanligt ;) Hehe...Har nyss varit nere och hängt upp sista tvätten... Nu är det vänta till den torkar.

Mötet i skolan idag gick som förväntat.... Inget händer. Men vi ska snart till BUP igen och ompröva diagnosen.... En lärare på skolan med vana av adhd tycker det verkar vara det han har och det har ju jag hävdat hela tiden och äntligen har kanske bup också fattat...Eftersom de erbjuder ytterligare test.
Det viktiga i allt detta är att hitta hjälp åt sonen och möjligtvis kan medicin vara den hjälpen.... Han behöver lugna ner sig ett par grader helt enkelt. Nåväl, de gillar honom i alla fall...Lärarna. Det betyder ändå en hel del för en mamma =)

Snart ska jag fixa middag...Pommes och schnitzel och beasås.... Fasiken vad gott.
Idag har jag för första gången på länge slarvat ordentligt med maten =/ Glömde helt enkelt att äta i sex timmar.... Gissa om jag var hungrig till sist.

Jo..Jag försöker hitta ljusglimtar i mitt liv hemma... Jag skriver bara inte om det i bloggen...Här bara kräks jag ur mig det som är skit...Sorry. Jag vet att barnen inte mår bra av en ledsen, deppig mamma och jag försöker faktiskt =) Promise......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att höra

Postat av: Lillaviola

Vad skönt att det kanske kan omprövas...Vi ska på samtal i dag=(Vilket jag inte gillar menmenmen det är bara att traska dit.



Ha det gott/ Viola

2009-11-11 @ 07:50:05
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback