En bit på väg...

Näää, blev ingen D-vitaminstankning idag.... Orkade helt enkelt inte fixa till mig representativt. Vill ju inte skrämma slag på folk ;)
Har börjat städa lite lätt..... Lite här och lite där. Varför är det så svårt att hålla sig till ett rum i taget? Än plockar jag i köket och än i vardagsrummet och helt plötsligt befinner jag mig på dass skurandes vasken..... Maj gadd ;)

I alla fall har jag snart bara dammsugning och golvtorkning kvar.... Och pyttelite disk. Men just nu tar det emot lite.... Måste vara helt sjuk i huvudet som helt plötsligt mitt i städandet får en sån otrolig hopplöshetskänsla och storgråter..... Egentligen helt utan anledning.

Då hamnar jag i soffan igen läsandes bloggar med tårarna rinnande längs kinderna. Peppar mig själv att ta tag igen för att en stund senare råka ut för samma hopplöshetskänsla =(

Börjar bli innerligt trött på mig själv nu... Men hey...Hur kul är det egentligen på en skala att städa bara för sig själv??? Ingen kommer ju ändå hit och ser hur fint jag kan ha....Då kan lika gärna dammtussarna få lov att dansa fritt......

Nä...Bäst jag tar tag i det sista nu....Tråkigt och hopplöst eller ej.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Du, det är faktiskt trevligare att ha städat fastän man är själv, man känner sig ju mer nöjd än om man bara ligger och sunkar i soffan och har det stökigt. Kämpa på! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback