Funderar och funderar...


Satt nyss och läste i min blogg... Kom till inlägget från igår om sonen min. Just där och då var det jobbigt och de flesta dagar är det jobbigt men han är jättetrevlig och jättemysig också.... Till största delen är han ju det. En mycket artig och hjälpsam kille.

Problemet är att han alltid, ända sen han började skolan, har haft ett stooort behov av att synas. Att vara någon. Det gör att han just nu söker sig till mindre lämpligt klientel.
Men han har en väldigt trevlig och söt flickvän som antagligen gör mycket nytta för honom...Hoppas jag i alla fall. Hon åt här idag och hon är mycket vettig och klok att prata med.

Flera dagar har sonen dessutom hållt sig hemma så jag har haft koll på läget...Det känns bra. Jag ska erkänna att jag ibland tycker det är skönt när barnen inte är hemma för det betyder ju att jag får lugn och ro =/ Men det har känts bra att ha honom hemma och jag har försökt att inte vara en tjatmorsa.

Igår sa jag åt båda sönerna att de inte fick gå någonstans efter skolan idag förrän de städat sitt rum... De chockade mig totalt...Båda kom hem och båda städade.... Ni anar inte vilken jättegrej detta är.... Att jag stod på mig och att de gjorde det... Brukar ju sluta med att jag fixar det....


Jaja...Bara lite kvällstankar ;)

Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Ibland har man sina grubbel-kvällar - även jag. Är nog en expert på att grubbla... :(



Skönt att du stod på dig & att de städade sina rum.. Sånt värmer ju verkligen mamma-hjärtat.



Massa fredagskramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback