Har aldrig..

...i hela mitt tidigare liv känt sådan ångest över att vakna.
Magen försöker vända sig ut och in av oro..... Fattar inte varför det ska behöva kännas så här. Jag vaknar massor av gånger hela morgonen men lyckas somna om igen....till sist, vid elvatiden, inser förnuftet att det inte går att ligga kvar..... Men magen min vill inte... Låt mig sliiiippa denna dagen.....
Redan idag känner jag ångest över jobbet i morgon..... Ibland är det fan inte lätt att leva.

Hade i alla fall trevliga drömmar i natt ;)

Får väl sätta fräs på mig själv nu...eller inte.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Äter du antidepp. medicin? I så fall blir man sämrei början av behandlingen. Dom säger att det brukar ta ca tre veckor innan det vänder. Hoppas på en fortsatt

trevlig helg. Så gott det går.

2009-11-22 @ 15:06:39
Postat av: Åsa

Säger som Kajsa... det kan ju bli värre i början. Känns det värre/för illa får du väl kontakta din läkare för längre sjukskrivning.

Hoppas annars att det går bra i morgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback