Jahaja...

Nu ska jag tvätta.... Har blivit lite fel sista gångerna jag har satt upp tid så nu har jag samlat på mig en del. Kommer säkert inte att hinna torka bara för det vilket innebär mysig hängande tvätt i vardagsrummet ikväll =/.

Har helledig helg...Både från jobb och barn så hade jag varit riktigt rik vet jag ju vad jag hade gjort ;) Givetvis köpt biljetter och åkt iväg.. Det är ju liksom bara om man är ute i goood tid som tågbiljetter är billigt. Nåväl..rik är jag inte så det är bara att gilla läget. Kan säkert sova bort helgen om inte annat ;)

Förresten skiner solen här idag...känns skönt =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Passa på och njut av friheten ;)

pözz...

Postat av: Åsa

hoppas du får en fin helg trots allt!



Våra helgplaner sprack big!!! =(

2009-11-20 @ 13:20:19
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback