Ledig...


Tisdag och ledig dag...Ja, ledig med modifikation ;) Måste nämligen städa här hemma.....Och idag går det inte att smita undan det. Brukar nämligen vilja ha det snyggt hemma när jag reser iväg och i morgon lär jag knappast hinna. Jaja...Dagen går ju fortare om inte annat om jag har att göra ;)

Känner mig dock lite låg och grå...(som vädret) *s*.
Börjat dagen med lite bråk med yngstingen...Inget jätte men det räcker....Sen är det dags för fix och trix igen nu när jag ska bort...Jobbigt att ha nästan vuxna barn men ändå behöva fixa "barnvakt" åt dem...... Jag vill ju kunna koppla av men det får jag aldrig......Det gnager i huvudet ständigt....

Men nu är det i alla fall lugnt här...Ska bara slappa en stund nu med mitt kaffe innan jag sätter fräs.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker inte det är illa att du ändå kan åka så långt bort, så länge och så ofta... det ver jag inte om jag hade kunnat lämna mina kids så.

Postat av: Ulla

Jag tycker oxå om att ha en städad lägenhet när jag åker bort.

2009-11-04 @ 20:34:12
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback