Off to work...

Jaha.... så var det jobbdax igen då.... Kan inte begripa varför det ska kännas så motigt =/. För på ett vis känns det ju bra att komma ut i verkligheten igen. Men samtidigt vill jag bara stanna i  min säng hela tiden och dra täcket över huvudet....

Usch, jag har blivit den där klischén av en deppig ensamstående mamma..... Ligger hela tiden och slöar och orkar inte ta tag i något. Känner mig fruktansvärt gräslig..... Tänk om man bara fick tycka synd om sig själv ett litet tag utan att behöva känna dåligt samvete.. Då kanske det hade gått fortare att bli bra... Nu blir man ju ännu deppigare för att man tänker på vilken skit man är.

Nä... Nu måste jag rusa.... Ja, jag ska rycka upp mig....I alla fall är jag ganska bra skådespelerska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback