Plötsligt händer det...

nej, inte att jag vunnit på trisslott.....tyvärr ;)

Men att jag får nåt gjort. Har suttit här ikväll efter jobb, mat och disk (joho...jag diskade idag). Tittat på två avsnitt av Ghost whisperer och nu fanns det inget att se på mer än feta bögar ;)


Så vad gjorde då jag...den borne latmasken? Joho....plockade mina väldigt vildvuxna ögonbryn....Och när det var klart hade jag värsta klådan på benen så då smorde jag in dem med mjukkräm.....Sen när jag ändå skulle tvätta av ansiktet var det lika bra att lägga en mask. Sitter nu och väntar på att den verkar sen ska den sköljas av och ansiktet smörjas in =) Snacka om att jag slagit skallen...liiite ;)


Har framför mig en jobbhelg nu...Inte jätteroad av det men det ska väl funka. Har lite att se fram emot nästa vecka ju så ska säkert stå ut med jobbet också.....

Nä...nu ska jag tvätta huvvet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback