Sådärja...

Snart ny vecka igen....



Finns hur mycket tankar som helst som kan färdas genom en hjärna under en helg.... Fy fasiken vad det nästan ryker ur mina öron. Försöker verkligen tänka ut bästa lösningen för mig och mitt fortsatta liv.....

Är innerligt trött på det mesta just nu... Vill verkligen ha annat jobb och vill verkligen flytta från hellhole. Önskar bara det var så lätt som det låter..... Men jag har ju inte så mycket kvalifikationer vilket kanske gör det svårt att hitta jobb och jag har skulder som gör det svårt att hitta boende.

Så vad gör en kvinna? Jo...uppenbarligen blir hon deprimerad. Fanfanfan.....

I don´t like my life at the moment.... Nåja... Natti på er =)

Älskar och saknar.....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skickar en stor varm kram ner till dej!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback