Slut...


Söndagen är snart slut och det är jag med.....

Senaste dagarna har jag varit kapput... Ont än här och än där...Alldeles matt och orkeslös i muskler och allmänt trött... Helt jäkla sanslöst. Vill mest bara sova men när det väl är dags för det så somnar jag så klart inte.
Idag fick jag jäkligt ont i halsen...Som ett rivjärn. Hes och illamående blev jag, men nu är det nästan borta igen. Trodde ett tag det var svinet som jagat ifatt mig. Men nej, frisk som en nötkärna är jag...Bara lite inbillningssjuk som läkarna säger....

Har jobbat hela dagen idag och det gick väl ganska bra förutom en incident som chockade mig lite så jag kände mig gråtfärdig...Men det ordnade sig tack och lov.
Snart läggdax för mig...Ska bara titta färdigt på "på smällen" på 3:an.

För övrigt är det bara fyra dagar kvar nu....=) Happy me....

Kommentarer
Postat av: Åsa

...kikar bara in och kollar till dej...

Postat av: Emma-Pemma

Tjingeling & god morgon!

4 dagar till vad? ;) nyfiken i en strut



Kram.

2009-11-02 @ 10:11:30
URL: http://minnietiger.blogg.se/
Postat av: Anna

Snor den här bilden , ok? Vilken söt gumma :)

Kraaam....

2009-11-02 @ 15:43:56
URL: http://duracellmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback