Tjing...

Torsdag....och jag ska iväg och jobba ett par timmar. Har minsann fått tummarna ur och ansat både här och där och är nu fräsch som en nyponros..(nåja). Ibland kan jag med vet ni ;)

Känner lite ångest inför julen..... Har knappt råd att köpa klappar och barnen är stora och vet inte vad de vill ha och de ska vara hos sin papps julafton vilket innebär att lilla jag sitter helt själv för första gången i mitt liv en julafton. Just nu skulle jag helst vilja utrota julen.....Men det löser sig säkert. Det är ju inte för min egen skull jag känner så här för jag skulle klara mig lika bra utan jul. Det är ju barnen jag får dåligt samvete för.....

Nä, om jag skulle ta och dyka in i garderoben och försöka hitta nåt tält att ta på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Julklappar ja....ångest!

Fast jag köper julklappar och vet att det blir en

tung månad, men jag köper sånt som barnen behöver, typ strumpor, pyjamas etc....

Dom blir ju glada ändå, och det är ju tanken som räknas.

Det var ett tag sedan jag skrev till dig, men jag läser....och anar ändå en lite gladare tjej bakom inläggen ;-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback