Tvi...

Varför måste tvunget varje dag innehålla något som bankar ner mig i skoskaften?
Får ju ingen tid att känna mig bra.....

Är pank som en kyrkråtta och även om jag inte har något behov av att handla en massa så känns det trist att inte ens kunna köpa något gott till helgen. Bara att hoppas på att pengarna räcker till en resa till Bup på måndag =/

Och var fan är solen??? Pallar snart inte med gråvädret mer.....

Fast trots att det mesta känns skit så har jag ju fått ett bra besked idag.....Fast det beskedet innebär att jag får en massa skit.....Invecklat? Ja....

Nu ska jag ge mig ut....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter ju spännande, men som du vet är "no news is good news"

P o K

2009-11-13 @ 15:55:53
Postat av: Camilliondollar Baby

Tror du behöver en STOR KRAM!



Postat av: maria

Många kramar från mig :)

I morgon är en ny dag !



Kram kram

2009-11-14 @ 01:09:09
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback