Dagens tårar..

Varje dag finns det något som får mig att gråta...
Idag var det
Hanna Graaf. Läser hennes blogg varje dag liksom syrran hennes. Underbara människor =) Nåväl... Vad fick mig då att gråta? Jo detta:

Så hur dåligt du än mår, i kärlek, i din själ eller på andra plan, ge aldrig upp. När man mår som sämst och inte ser något ljus, då kommer en varm hand mot din kind, en väns axel att gråta mot, ditt livs kärlek eller en djup och sann lycka.

Och varför gråter jag då?? Jo... för att jag är så fjantig ;)
och det är faktiskt väldigt fint skrivet....



älskar, älskar, älskar dig....


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var inte ett dugg fjantigt att gråta till den texten, den berörde mig också.

Kram Lotta

Postat av: a-k

Det var jättefint och det berör nog alla normala dödliga!

2009-10-29 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback