En pallaringenting-dag....


Känner inte för något.... Var uppe i vanlig ordning för att väcka grabbarna men fick värsta migränliknande huvudvärken så jag stoppade ner mig i sängen igen. Sov från och till fram till elva. Sen har jag bara suttit här i soffan och pimplat kaffe =/

Har en del jag borde göra men känner inte för det. Pank som en råtta är jag och även om jag överlever så är det aldrig kul ändå.... Eller hur?

Måste hur som haver ge mig ut en sväng på byn för att fixa lite smått och lite senare ska jag tvätta sängkläder tänkte jag.

Har förbenat ont i vänsterbenet men skulle behöva gå en promenad.... Måste ju bränna lite fläsk. Får se sen hur benet funkar...... Nu ska jag i alla fall ha lite mer kaffe ;)

TjInG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback