Evening comes to me too.....


Sitter på jobb.... Känner mig ensam.
När fan tar ledsenheten och tårarna slut???? Jag kan bli ledsen när någon visar mig omtanke som min kollega gjorde idag...<3. Jag kan bli ledsen när någon struntar i mig.... Jag kan bli ledsen för precis ingenting.... Blä.

Hoppas jag kan packa undan ledsenheten nästa vecka.... Vill vara glad och trevlig när jag är med dig ju. Men vem vet hur hjärnan funkar? Ska bli skönt i alla fall att än en gång få komma från hellhole.....

Som sagt jobbar jag nu.... Har nyss sett Idol men tyckte det var sådär =/ Hade önskat att Moa kom vidare, inte Camilla. Menmen...Vad gör det om hundra år ;)

I morgon ska jag sola i alla fall... Behöver känna mig fin =)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Tråkigt att höra att du inte mår bättre...finns det ingen bra samtalskontakt om du nu inte vill äta antideprissiva?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback