Fredagsmys....Not

Huh... klockan ringde sju i morse för jag hade varit smart nog och bokat tvättid. Men jag znoozade 40 minuter och hoppades att ingen snodde tvättstugan för mig. Puh...ledig =)

Att man kan vara så förbenat trött alltså... Jag tycker inte om mig själv så här lat. Jag ska ju upp fem på morgonen bara för att ;) Man kan ju inte slösa bort livet med att sova...Typ. Vart blev den A av?
Nu bara sover jag så fort jag får chansen.....

Skulle behöva röja här hemma också.... A never ending story... Men pallar inte idag. Är ändå ledig hela helgen så tid finnes. Fy fabian vad lat jag är =/

BUP- besöket igår gick väl sådär.... Inga lösningar kom fram men jag fick i alla fall bekräftat att jag gjorde rätt som sökte dem.. Att jag tog min oro på allvar. Känns skönt att veta. Ska få ny tid och återkomma.

Fy fan vad grått och trist väder det är.... Är man inte deppig innan så blir man det ju av vädret. Men jag ska nog ändå ge mig ut en sväng senare... Bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback