Kämpar...



Ja, jag kämpar som ett djur med att inte äta hela tiden.... Än så länge funkar det finemang. Har faktiskt funkat så gott som hela veckan och jag har minskat tre kilo. För mig är det alldeles för lite men ni tycker väl det är jättemycket för en vecka. Det är bara det att jag är så otålig och brukar ju gå ner fort, fort, fort. Nu har jag bara tio kilo kvar...Hmmmm. Kanske siktar in mig på fem ;)

Hur är jag funtad egentligen?
Lite knasig är jag allt..... Sov lääänge i dag och sen satt jag mest och tyckte synd om mig. Pratade med älsk i telefon med så klart. Sen gick jag ut trots gråväder och regn... Först liten prommis till solen, sen efter solen lite längre prommis. Sen kilade jag hem och röjde.
Stod och diskade, kände mig ganska nöjd, då jag plötsligt började gråta :/ Då hade så klart tankar smugit sig in i min hjärna hur det var då älsk var här hos mig.....saknar ju...
 Jaja, mina vänner... Så konstig kan man alltså vara ;)


Kvällen är lugn.... Ja rent ut sagt dötrist. Jäkla trött på att sitta ensam kväll efter kväll. Laptoppen bråkar dessutom med mig så jag känner paniken i magen. Hur länge till funkar fanskapet??

Nä... Nu ska jag titta klart på Little miss sunshine och sen ska jag försöka komma ihåg att ställa om klockan innan jag ringer älsk och säger natti...:)


PuSs....


Kommentarer
Postat av: Anna

Kram!

Postat av: Lotta

Hejsan A

Jag är tillbaka i blogg-världen.

Har läst lite i din blogg nu och tycker att det är tråkigt att du inte mår så bra emellanåt men tycker att det är underbart att du är KÄR :-)

Hoppas din söndag är bra



Kram Lotta

2009-10-25 @ 16:38:43
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback