Knäpp eller knäpp...



Håller på att bli knäpp..... Tror att jag snart stelnar. Hela min kropp är spänd som en fiolsträng och nu börjar det hända verkligen knepiga saker =/
Har så ont i nacken och vänsterarmen idag så jag kan knappt röra den. Mina läppar har värsta muskelspasmerna.... Helknepigt är det att sitta och känna hur det rycker i dem... Har dessutom hållt på ett par timmar nu så gissa om jag blir bananas.....

Jag behöver semester..... Från min egen kropp känns det som ;)

Ögonen är pyttelite bättre i alla fall.... Känns mest geggiga och irriterade men det går att se och de gör inte ont =) Har vart ner och solat en sväng och nu ska jag snart duscha innan det är dags att kila till jobb.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback