Restless...

Känns som jag snart börjar klättra på väggarna.... Rastlös och orolig i magen hela tiden. Sitter nu på jobb och har en stund över.

 Ingen rast och ro ens då jag jobbar utan hela tiden ska jag ringa hit och dit för att hålla ordning på grabbarna bus. Fasiken alltså... måste nog snart sjuka mig eller nåt för det är inte hållbart längre. Märker hur jag glömmer saker och missar saker och det är nästan otäckt att upptäcka det... Att hjärnan funkar sämre än nånsin..;)

Missade bl.a. en jobbrelaterad grej vi hade fått mail om men jag hade visst bara läst halva mailet eller nåt??? Läskigt är det hur som haver att glömma saker och det känns inte riktigt bra.

 Saknar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter jobbigt... men en depression yttrar sig så också. Jag tycker fortfarande att du skall söka hjälp. Varför vill du inte ta stämningshöjande? Har du dålig erfarenhet så finns det ju massa preparat att pröva, funkar inte ett får du testa ett annat.

Så här kan du ju inte gå och ha det!!



KRAM!

Postat av: Åsa

Klart jag bryr mig!!

2009-10-14 @ 21:55:47
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback