Söndag... igen.

Så här i efterhand kan man tycka att tiden springer. Jag menar... det var ju nyss förra söndagen :o. Men ändå tycker jag så klart att tiden segar sig fram..... Blir ju aldrig onsdag.

Menmen... måste väl först ta mig genom denna jobbdag. Tror jag sagt det tidigare att just söndagar är värst att jobba... Dagen segar sig oftast fram och kan vara skittråkig. Men jag hoppas så klart på det motsatta och längtar till kvällen ;)

Annars är det samma trista höstväder idag =(. Plockade fram mina vinterstövlar igår...men mest för att slippa bli blöt om fötterna då jag inte äger några gummistövlar.

Nä, nu måste jag dricka upp mitt kaffe och klä på mig...duschen är redan avklarad =) Ha bästa dagen...

KjAmEn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback