Tomorrow is my luckyday....



Det är verkligen skitvarmt ute idag... Svettas som en gris efter bara en liten tur på byn. Trodde det var lika kallt idag som andra dagar ju...... Jag hatar denna tiden på året då man inte vet hur man ska klä sig... Det är liksom antingen eller.

Var trevligt att ha mamma här idag... Hon bjöd på fika på caféet och det var skitgott. Sen gick vi lite i affärer och kikade på kläder... Blev dock inget köpt, måste spara pengar nu ;)

Nu tvättar jag och har varit iväg och laddat på ett busskort till yngstasonen så han kan ta sig till skolan om dagarna då jag är iväg.... Han ska bo hos sin flickvän en bit utanom byn. Min stora tuffa 16-åring som har flickvän och allt ligger nu bredvid mig i soffan och ser på tecknat =) Hehe.... tufft ;)


Nä... Nu ska jag fixa mig lite kaffe.....

PuSs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback