Dr. Phil och en kopp te....;)

Här sitter man då...Trött som attan med en stor kopp äpple/kanelte...... Fick ett ryck innan för te är ju inte det jag oftast väljer men jag blev sugen ;)

Det har varit en bra dag.... Gick ju iväg på en timmes massage och ni anar inte hur jäkla skönt det var... Maj gadd ;) Sen har jag tvättat och joxat med det och röjt, städat och diskat. Så nu är det i stort sett bara dammsugning kvar och det tar jag i morgon.

Till kvällsmat käkade jag en smarrig ostomelett med stekt svamp till.... Fy fasiken vad gött det var =) Men jag blev väldigt mätt.

Nu ligger jag i soffan och slappar med mitt te och Dr.Phil på TV. Väntar så klart på Idol. Kan man inte missa ;)



Miss you ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback