Ensam på gott och ont..

Sitter hemma ensam.... Vilken fredag ;)
Det är på gott och ont... Var lite ledsen innan och fällde några tårar men sen drog jag lite nytta av tråket. Jag har sett Idol och diskat i reklampauserna =) Smart va? Ja, sista reklampausen torkade jag disken.....

Nu dricker jag lite kaffe och tror jag ska kila i duschen faktiskt. Behöver verkligen ansa benen... det är rena urskogen nu ju. Sen ska jag bädda rent i sängen... Så jäkla skönt att lägga sig sen =)

Tjing.....


Älskar dig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

löööv u 2

2009-09-25 @ 21:40:30
Postat av: Anna

Ja man får utnyttja dessa reklamavbrott till nåt nyttigt :)

Bamsekram och hoppas lördagen blir bättre än gårdagen? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback