I´m so in love with you....

Japp, japp, japp..... Jag är KÄÄÄÄÄR =)
 Älskar dig hjärtevännen min.......



Sitter här och har värsta trista lördagen.... Alldeles allena. Fasiken vad jag saknar mina barn. Varför i hundan ska de bli stora? 
I alla fall har jag åter igen hällt upp ett glas rosa jordgubbslikör och nu snurrar det en liiiiten aning ;) Ja, inte är jag speciellt van vid alkoholhaltiga drycker. Håret är ganska gult också på mig då jag fått ett ryck och blonderat det... ja, det ska givetvis inte vara gult men jag vet inte riktigt vilken färg jag ska ösa i det.....

Sååå mina vänner... Det är en lyckad lördagskväll för en avdankad 41-åring ;) Hehehe.


Kommentarer
Postat av: maria

Du är rena lammköttet jämfört med denna 43-åring :)



När barnen blir stora så skaffar man sig nya barn igen och får på så vis små barn :) Kolla på mig ! Hehe



Må så gott !

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback