Min alldeles egna ljudeffektskille....

Ni anar inte vilken underhållning jag egentligen har här på hemmaplan. En alldeles egen ljudeffektsmaskin.. Livs levande ;). Fast erkännas ska väl att det kan vara ganska enerverande också... Haha.

Det är alltså stora grabben som heeela tiden låter när han sitter vid datorn och det är allehanda märkliga ljud =) Som han i polisskolan...Nästan. Det "tvingas" jag lyssna på kväll efter kväll.. Jäkla tur jag lärt mig sålla ljud annars hade jag väl varit alldeles koko nu.... Fast det är jag kanske????


Annars hände inte för mycket.... Var lite strul på jobb idag men det löste sig och jag kunde kila till en timmes välbehövlig massage. Det är ju bara sååå skönt. Önskar jag hade råd att gå varannan dag ;)

Fy vad tidigt det blir mörkt =(. Var riktig skymning klockan sju när jag kom ut från massagen ju... Blir knäpp på mörkret. Jag tror jag emigrerar till varmare och ljusare breddgrader... Eller inte... Älskar ju sverige.

Nu längtar jag till telefonen min ringer.. Saknar ju dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback