Nice evening....

Bjöd över dottern på middag idag.... Gjorde kycklingspett och couscous med curry/aprikos-smak... Satan i gatan vad gott det var =) Stora grabben var också med och vi åt och hade trevligt tillsammans som i gamla dar...Fan vad nice. Love you guys.....

Sen såg vi Jerry Springer tillsammans, dottern och jag... Fick oss ett par goa skratt. Folk är fan inte kloka. Sen stannade hon och såg idol också. Var jättetrevligt. Nackdelen var bara att jag så klart skulle plocka fram chips och ostbågar. Nu är jag proppmätt.

Efter Idol kilade dottern hem och jag ringde älskling en sväng.... Alltid mys. Nu tittar jag på Dirty Dancing... Eller ja, slötittar i alla fall. Men jag saknar alltför mycket. Den där saknaden svider rätt bra emellanåt bannemej.

Älskar dig.....

Kommentarer
Postat av: Stephie

Jag tyckte också det var trevligt! & dirty dancing var lika bra som alltid <3 Älskar dig mamma <3

2009-09-18 @ 23:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback