Sick and tired...

Känner mig som en stor skit idag och stannar således hemma från jobb. Hatar dessa förlorade penningar men vad göra.....

Livet är en bergochdalbana....eller hur? Just nu är jag i en jäkligt djup dal men jag har turen att ha en vän som "tjatar" och "gnatar" på mig att ta tag i saker.... Tack älskade, du gör mer nytta än du tror.
 Jag är tyvärr sorten som försöker stoppa huvudet i sanden för att slippa ta tag i konflikter. Men tji får jag ;)

Så nu har jag tagit ett litet tag i skiten och genast känns det bättre. Tiden får utvisa om jag berättar om det i bloggen men just nu vill jag vara lite "hemliga Arne". Av flera skäl......

Nu ska jag lata mig och kanske kurera lite av sjukkänslan.... Snart kommer stora grabben hem från läger med sin nya klass.... Vet inte om jag berättat men han lyckades läsa upp sina betyg och kom in på barn- och fritid =) Det finns hopp även för våra funktionshindrade barn..... Så snart får jag höra om han haft kul på lägret.

Snacka schitzofren blogg.... Ena dagen är allt bara bra och nästa skit. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad härligt att det funkar för honom i skolan!

hoppas du tar dig upp ur dalen snart också!!



Krya på dej!

Postat av: Anonym

Det normala livet är nog blandat,både bra och skit!Skönt att det inte bara är "skit". I morgon känns det förhopningsvis bättre.Kul att det funkar för din kille! Kram från en annan som också upplever skit dåliga dagar ibland! Ann

2009-09-17 @ 00:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback