Slappt...


Maj gadd...... Vad jag är slapp och slö. Har verkligen inte gjort många knop idag och efter att jag fått iväg grabbarna i morse hamnade jag i min säng igen och blev kvar där till halv tolv!!! Jag är ju inte sann..... Sen hamnade jag i soffan istället men till sist tog jag mig ut en liten sväng... Skulle ladda ett tågkort så jag är förberedd till måndag morgon då jag ska till Eslöv. Sen handlade jag lite fredagsmysmat ;)

Sen hamnade jag fan i soffan igen.... Men nu ska jag bannemej kila ut på en go promenad. För det första är jag rastlös och uttråkad som få och för det andra är det faktiskt ganska fint, soligt väder som jag vill utnyttja =). Sen kanske...bara kanske, kilar jag till låtsassolen en sväng ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback