Slow starter...

Fick stiga upp ovanligt tidigt idag... Stora sonen börjar visst skolan tidigare på tisdagar numera så det var att pallra sig ur sängen redan sex. Shiiet vad trött jag var och vilken fruktansvärd huvudvärk jag hade.

Sen när jag blev ensam här hemma tog jag en värktablett och lade mig igen.. Sov till 9.45 men hade tyvärr fortfarande huvudvärk då... Kan det vara att det regnar och är fuktigt??? Ni vet... Sågspån som sväller ;) Hehe.

Har bara slappat med kaffe och datorn sen jag klev upp... Pratat en stund i luren med så klart =) Har precis kommit ur duschen och har fyllt hetvatten i diskhon... Tänkte försöka fixa disken från igår och förrgår!!! innan jobb..... Får väl se om jag hinner. Börjar jobba ett idag.

PuSs...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kanske borde äta nåt också, innan jobb...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback