Vardag igen...


Dags att ta tag i livet igen nu då..... Tisdag som känns som en måndag är det ;) Känns bra att en dag bara försvunnit ju.....
Idag är jag ledig.... Med modifikation. Tvätt står på mitt schema och städning. Det sistnämnda är jag dock mindre road av då det är grabbarnas skräp och stök jag måste röja. Ska visserligen sätta lillkillen i arbete bannemej. Jäkla skitunge ;)

Har sååå ont i nacke och axlar att jag kräks på det. Det fortplantar sig till huvudet så jag har förbaskad huvudvärk också.
 Alla mina bekymmer har en tendens att sätta sig i axlar och nacke och just nu är det värre än någonsin =/. Alldeles för mycket skit lastas på mig och till på köpet finns saknaden.....

Nåväl.... Jag är därför glad nu för jag lyckades få en masagetid i eftermiddag. Fasiken vad gött det ska bli. En hel timmes njutning ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Fin blogg du har. kolla gärna in min [email protected]

2009-09-15 @ 12:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback