Fortfarande ful...


Ja, ni är säkert flera som inte skulle tycka att jag är ful idag men ni är säkert också flera som vet hur det är med fuldagar....Eller hur?
Som sagt.... Även idag är jag ful men låter inte det hindra mig ;) Ja, visserrligen har jag ägnat mesta delen av dagen åt ingenting men jag har också hunnit röja och diska lite. Är ju faktiskt ledig i morrn med ju.... Ska alldeles strax klä på mig och spatsera en tur. Behöver ju all motion jag kan få.

Är liiite sur på vädret...Var så fint och soligt i morse då jag kilade från jobb men nu är det bara mulet och trist. Men så länge det inte regnar får man vara nöjd...Det är ju faktiskt ganska varmt och vårigt ändå =)

TjInG sÖtIsAr...;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu är det hit det kommit, det fina vädret! ;P



Glad påsk på dej!

Postat av: Gabbi

Hahaha...jag har fuldag idag ja ;)...Å här ser de ut som att de blir en fin fredag!!!



Kram

2010-04-02 @ 07:22:51
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag önskar dig en trevlig Påsk

Kram Lotta

2010-04-02 @ 12:34:42
URL: http://findmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback