Men ååååh....


Klockan börjar bli sent...Jag ska upp tidigt och jobba.... Men känner inte för att sova än..... ganska jobbigt för jag vet ju hur det blir i morgon bitti =/

Har ägnat mig åt att färga håret ikväll...Svart igen. Har haft det lite rödbrunt ett tag men åh, vad fin jag är i svart  hår =) Visst får man tycka om sig själv lite? Nöjd är jag i alla fall....Jäklar i min lilla låda förresten vad mitt hår växer...Som värsta ogräset.
Lite kul att jag inte har råd att gå till frissan just nu. Då slipper jag ju ta eget beslut om jag ska ha kort eller låta det växa.... Kan skjuta upp beslutet ett tag. Fast jag saknar faktiskt min tuppakam lite grann.... Kände mig faktiskt tuff ;)

Nåväl.... Snart väntar väl sängen på mig. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag behöver oxå färga mitt hår men jag har inte orkat :)



Önskar dig en fortsatt trevlig påsk !

Kramar Maria

Postat av: Ann Catrine

Har slutat färga/slinga håret för ca 3 år sedan,så nu har jag min egen mörkblonda kalufs. Brukar bli ljusare på sommaren. Ännu inga gråa hår iallafall, ;-) fast gudarna ska veta jag haft anledning...



Påskkram!

2010-04-04 @ 18:49:08
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Jag kan inte tänka mig att leva utan min typpkam å mitt svarta hår ;)

2010-04-05 @ 10:16:40
URL: http://gabriellashorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback