Så ja...

Sitter fortfarande på jobb.... Har lite tid över och tänkte jag kunde skriva lite. Men jag tror bestämt det står stilla i hjärnkontoret.....;) Känns som det inte händer så mycket och ändå händer det ju massa närmsta tiden.
Möten och åter möten.... I båda grabbarnas skolor vankas utvecklingssamtal och ett jobbmöte är inplanerat. Lillkillen har fått tid till öronläkaren och massa tandläkartider... Däremellan ska man hinna jobba också...Tack att jag valt att jobba halvtid... Må vara fattig men har tid!!!!



Ja, fattig...Fy fabian vad det finns lite nu =( Skiiitjobbigt är bara förnamnet...Men jag har bara mig själv att skylla. Försöker tänka framåt och är tacksam att jag slutat röka =) Alltså är det bara maten jag behöver oroa mig för och det är väl det sista denna bastanta kropp behöver ;)



Lycklig att våren äääntligen är här och lycklig för att det bara är 20 dagar tills jag träffar älskling igen ;)
Jag har bestämt mig för att i alla fall försöka fokusera på det braiga i mitt liv och sluta vara en sån jäkla bitterfitta..... ja, ibland är jag rätt tjurig ;)
Jag ska fortsätta gråta ibland för att skaka av mig det deppiga men jag vill verkligen vara trevligare och gladare....

Sparka mig i baken och önska mig lycka till ;)




Kommentarer
Postat av: Åsa

En stor spark där bak! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback