Shitty feeling....


Fortsätter känna mig nere....Vafan, fattar inte det. Allt känns bara pest och pina och tankarna virvlar i hjärnan.... Tycker inte alls om att må så. Känner mig som världens sämsta människa, inte värd att tyckas om......

Jag vet att jag mår så här men jämna/ojämna mellanrum men det gör ju inte saken bättre.... Det är skitjobbigt att vara mitt i det. Tjock, ful, fattig, misslyckad jag vet inte vad...Det är jag det.

När jag är mitt i det så finns det inte mycket som håller mig kvar, för det gör så ont att se sig själv som skit....Men som tur är så är jag en förbannat nyfiken människa...Måste ju se vad som händer helt enkelt ;)

Men nu får jag väl försöka rycka upp mig....Duscha kanske??? Ska ju jobba senare....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tror jag kan förstå känslan, brukar ha rejäla downs emellanåt, fet, dum, fattig osv osv... det hjälper kansk inte att veta att fler känner så.. Starkt av dig att du ändå orkar jobba!! Och att du är nyfiken ;-)



Styrkekramar!!

Postat av: Anna

Ut och känn våren.....



Kram på dig

2010-04-12 @ 20:09:14
URL: http://ionlywish.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Här är en till som kan känna igen sej i dessa down-känslorna.. Just nu mår jag jäkligt bra, men jag vet va du pratar om... Lider med dej!

2010-04-13 @ 10:52:23
URL: http://www.systeryster-ulrika.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hej..testa igen nu :)

Kram.

2010-04-13 @ 11:55:22
URL: http://garanteratglamourfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback