Extremt tomt...

Fy fabian vad man vänjer sig vid att ha ständigt sällskap.....Efter två veckors umgänge med älsklingen har han nu åkt hem...Ja, för ett par timmar sedan rättare sagt...... Och fy fabian vad tomt det är. Har ägnat en stund åt att låta tårarna spruta fritt.
Jag begriper inte att jag träffat en man som jag har det så bra med... Känns så bra att jag, som ju har det lite svårt med det sociala, kan prata om så gott som allt med honom och att jag verkligen hela tiden känner mig så jäkla älskad....
Kan ni tänka er tomheten här hemma i detta nu??? Fasiken N...Jag saknar dig så in i helskotta mycket.

23 dagar....Så lång/liten tid är det tills vi ses igen. =)

Semestern med N har varit fin...Som jag skrev i tidigare inlägg har vi åkt massamycket tåg...På härsan och tvärsan i skåne. Vi var även två dagar i danmark. Däremellan har vi givetvis njutit av att kunna vara vi så länge...
N...Du gör mig till en lugnare och bättre människa när vi är tillsammans.
 Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback