Halvdepp...

Känner mig lite nere idag =/
Började dagen med ett möte i stora sonens skola.... Gick väl bra men jag blir mest trött på att det inte riktigt funkar när han é hos sin pappa... Jag fick ringa honom i morse för att han skulle komma. Hallå..... Verkar som jag är den enda som bryr sig och som förstår hur han och hans funktionshinder funkar. Men snart orkar jag inte mer....
För övrigt skapar alla dessa möten och tider ångest i mig...Urk vad det gastkramar hjärtat. Ofta inför sådana möten blir jag oerhört folkskygg och vill helst bara stanna inne.....

Sen var det en annan sak idag som gjorde mig lite ledsen...Vill inte gå in på det men till viss del är det mitt eget fel men till större del nån annan..... Fasiken. Känns som det inte blir nån jul för mig och mina barn i år för det finns helt enkelt inga pengar =/ Skitjag......

Menmen...Andra delen av dagen har väl varit något bättre... Var på jobb ett par timmar och det gick bra sen hem och slappa ;)

Hatarmittliv.nu

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Jag är mitt uppe i allt det där och jag känner mig trött och slut.

Men jag er oss två en guldemedlaj var.frö det är vi väl värda?

Kram på dig/ Viola

Postat av: aAnn Catrine

Kram vännen!

Och finns det några som är värda guldmedaljer så är det Viola och du!



2010-12-10 @ 19:06:38
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback