Hemma...:(



Tack och lov funkade tågen som de skulle idag... Hade fan inte pallat förseningar när jag ska hem... Är ledsen nog ändå ju. Kom hem endast tio minuter för sent och det är överkomligt ;)

Som vanligt har jag haft kanonfint hos min älskling..... Tiden gick lite fort denna gången dock men det beror på ett hektiskt schema och det är väl inte fel att göra lite ibland? Har ju varit kul och trevligt.... Älskar förresten att umgås med älsklings systerson...10 månader och det charmigaste jag mött på många år =)

Åååå N......Saknar dig så det gör ont. Önskar så att jag kunde flytta nu!!! Menmen...Om tre veckor ses vi igen =)

Snart läggdax.....I morgon startar verkligheten igen med APT och jobb..... Inte ledig förrän lördag nu.

Tjing....

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Förstår du vill tiden ska gå fort tills nästa gång ni ses..

Är tanken att du ska flytta upp när barnen flyttat hemifrån?

Måste vara skitjobbigt med allt resande, inte minst när SJ strular och tar en massa tid..

Tid som du kunnat haft det trevligare på ;-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback