Julen installerad...

Granen nyklädd och stjärnan tänd



Klart TV:n också ska pyntas...
nope, ingen platt historia här inte..
Istället världens tjockaste TV ;)



Ljus på bordet...



Ljusslinga på hallspegeln skapar stämning



Köket...
Ja, blommorna é döda men
 krukorna é så fina att de får vara kvar :)



Ja...Det är mitt enkla hem i juletid....

Har varit så rastlös ikväll och oftast slutar det med att jag ändå bara sitter men inte ikväll. Först käkade jag och grabbarna bus tomtegröt med saftsås till kvällsmat och sen klädde jag granen och lyssnade på lucia på TV samtidigt som jag städade toan =o Sen skulle jag koka kola och ville ha i lite karamellfärg..... Men råkade ha i lite för mycket så av kolorna blev någon slags fudge som är skitgod ;) Men sen har jag tagit det lite lugnt faktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: jessica

Mysigt :) låter som en bra dag och början på julen

Postat av: a-k

Ser riktigt hemtrevligt och mysigt ut :)

2010-12-17 @ 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback