Kulijul....

Sitter på jobb men kan nog snart gå hem....Kompar lite pga. arbetsbrist och sen tar jag igen det i morrn då jag jobbar heldag. Men tänker stanna en stund här och fixa med lite smågrejer ;)

I går hade jag en trevlig kväll i sällskap av alla tre barnen... Riktigt mysigt hade vi det och jag tjuvgriljerade skinkan som vi sen tjuvsmakade av på vörtbröd =) Det bästa med att vara vuxen är att man själv bestämmer traditioner och ändrar dem lite hur det passar en själv ;) Hahaha.... Mina barn tycktes i alla fall uppskatta buset.

Idag var jag uppe redan vid åtta och städade lite ( fast jag blev heligt förbannad på min dammsugare som inte suger...fick sopa golven) Sen var mamma och hennes man här och lämnade julklappar till barnen. Så nu är den sociala samvaron avklarad.

Ikväll eller kanske i eftermiddag ska jag baka en omgång nya lussebullar. Känns som jag é dödligt rastlös och vill ha att göra...
Längtar som en tok till nästa tisdag då det bär av till älsklingen . Men först mysjul med mina älskade ungar......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback