A new day...

Soliga söndag...=) Ska snart ta en promenad i solen har jag tänkt. Nästan all snö har töat bort också så jag kan ju låtsas att det är våren som kommit.....;) Hehe.

Gårdagens kalas gick bra och sonen är härmed officiellt vuxen ;) Vi firade dottern med som snart blir 21 år. Hon stannade sen kvar hos mig efter kalaset så vi gick en promenad i regnet innan hon "tvingade" mig att se melodifestivalen..... Hade en trevlig kväll med chips och vin innan hon smet vidare till en kompis. Men då var det oerhört skönt att bli ensam =)

Men nu ska jag i alla fall klä på mig och komma mig ut en sväng....TjInG

Kommentarer
Postat av: soffie

grattis till din son å snart dotter som med fyller år,

Härligt med en promenad här har jag undvikit att gå ut för det har varoit rena skridskobanan överallt,

kramen

Postat av: Åsa

visst känns det konstigt när barnen blir så stora... man hänger inte med!

2010-02-28 @ 22:13:06
URL: http://secondtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback