Bye, bye februari...


I morrn är det mars...våren närmar sig med stormsteg. Så jäkla skönt =)

Idag gick jag en promenad och visst kändes det lite vårigt i luften... Men jag är inte dummare än att jag fattar att mer snö och kyla kan komma... Men man kan ju få låtsas en dag eller två ;)

Annars har det varit en slö och lite trist dag.... Men välbehövligt lugn efter en vecka med sportlovslediga tonåringar ;) Nu är de en vecka hos sin pappa så jag få vila.....

Bara elva dagar kvar nu sen har jag två härliga veckors semester...Ska bli kanonskönt även om jag åker från våren i skåne.... känner även en liten oro för grabbarna bus, men jag hoppas ju att jag ska klara att koppla bort dem då...... Åh, vad jag längtar efter älsklingen

Nu mina vänner är det snart sängdags......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback