Ensam igen...

Hej i blogglandia.... Kanske är jag tillbaka nu. har nämligen en lånedator för tillfället...Tack

Men uj, vad jag är ensam... ensammare än innan känns det som. Har haft kärt besök ända sedan i torsdags kväll till tidigare idag då jag följde honom till tåget för hemfärd norrut. Ja, älsklingen har varit här och vi har haft en underbar helg. Fy fasiken för dessa jäkla avstånd.

Jag saknar dig massamycket N......

Nåväl....efter att jag vinkat av honom och kom tillbaka i byn så vart jag in i "gröna skylten" så nu ska jag dränka mina sorger i lite gott vin ;) Och det är ju faktiskt bara lite drygt tre veckor till nästa gång vi ses...Då stannar jag hela två veckor =)

Annars inget nytt under solen......Men jag återkommer.
Pusselipuss.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara du inte sliter ut min dator.....tack för alla vänliga ord i ditt inlägg och du vet ju att även jag lider när vi inte kan träffas....miss u....

2010-02-15 @ 17:39:59
Postat av: "Katarina"

Härligt att ha något att se fram emot!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback