??????


Undrar vad som hänt... Har blivit värsta vinpimplaren ;) Sitter med ett glas i skrivande stund....

Jag har inte druckit på många år...Har inte tyckt det var gott och nödvändigt. Kan väl inte säga att jag tycker det är speciellt nödvändigt nu heller men har i alla fall hittat ett rosévin som är gottgott =) Men ett glas räcker gott och väl till mig för jag gillar inte när det snurrar..... Menmen, jag tycker nog det känns avigt men man ändras hela livet antar jag....

Har varit iväg och solat idag...Känner mig genast något lite finare i alla fall... Sen blev det en liten promenad. Annars inte mycket nytta gjord idag...Jo, diskat ;)

Ska nog äta snart...Idag har det varit dåligt med det...Bara en nutrilettbar på hela dagen... Men det lär jag väl ta igen med råge innan kvällen är slut, Det är liksom på kvällarna jag vräker i mig.....


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Skönt det finns fler som anser att diska är att man gjort sitt för idag ;-) Annars får man lätt intrycket på bloggar att ALLA fixar,inreder,pysslar och är allmänt superduktiga...

Jag tror inte du behöver vara orolig över ett glas vin, det är nog bara nyttigt emellanåt!



Önskar dig en bra torsdagskväll//Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback